bbeccass

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Kan dom inte bara låta mig sova?

Av Rebecca Albinsson - 30 januari 2011 08:52

Alltså, mamma väcker mig hela tiden..

Varför väcker hon inte Hilda eller Emma?

Om jag glömde säga vem Emma är så är hon en månad gammal och jätte söt  !!!

Äääh, det kom tyver ingen header-tävling men jag kommer att ha veckans blogg=)

Men det blir på Torsdag när våran skola har studio-dag.

Och idag ska jag typ...VARA HEMMA!

Och jag har glömt att länka till en av mina bästa vänners blogg. http://senditon.blogg.se=) Amen, nu ska jag typ kolla mailen för jag hade fått ett mail=)

/Beccis


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Rebecca Albinsson - 1 februari 2011 09:45

Ídag är jag as trött! Hela familjen är hemma med magsjuka!!' Såå, det kommer nog inga mer inlägg idag! ...

Av Rebecca Albinsson - 29 januari 2011 12:21

Hejhej, jag gick nyuss upp är är sjukt trött  <--så ser jag typ ut nu. Idag kanske jag ska gå och lägga mig tidigare en 03:25...är nog smart. Solen skiner och det är 2 minus-grader idag, värkligen underbart! Om ni inte visste så ska jag & mi...

Av Rebecca Albinsson - 28 januari 2011 15:18

Hej, jo, nu har min syrra visat typ ett header program på datorn där man får jätte snygga headers! Besök gärna hennes blogg också http://hejpodig.bloggplatsen.se... Jag ska ha en header tävling som jag tror kommer typ i nästa inlägg om några minuter....

Av Rebecca Albinsson - 27 januari 2011 14:39

Jag håller på med en header just nu men det kommer INTE bilder på mig i den här bloggen. Men det kanske kommer bli eb foto-blogg någon gång, vi får se..Amen, idag sågick jag hem från skolan med bärande på fem väskor, som jag inte hade någon nytta av ...

Av Rebecca Albinsson - 26 januari 2011 20:02

Hej!! Äntligen har jag startat en blogg! Jo, jag heter Rebecca och är 16 år gammal, jag kommer blogga här typ ett inlägg om dagen om jag hinner...Amen, jag bloggar mer imorgon så hejdå! ...

Presentation


Hejsan! Nu har jag startat en blogg om mig! Jag heter Rebecca Albinsson och kommer börja blogga här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar DU att läsa om?
 Djur
 Musik
 Kändisar
 Bilder
 Böcker
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok=)


Ovido - Quiz & Flashcards